O Tours PCO d.o.o predstavlja specijaliziranu agenciju za profesionalnu organizaciju kongresa, seminara, konferencija, sastanaka i drugih društvenih događanja u Hrvatskoj i inozemstvu.
Od 1996. godine pod imenom O Tours počinjemo s osiguravanjem potpunog event managemeta, a 2018. godine svojem imenu dodajemo PCO (profesional congress organizer) i nastavljamo 23 godine dugu tradiciju u pripremi, izradi, organizaciji i izvedbi svih vrsta poslovnih edukacija.
Organizacija svakog našeg eventa sastoji se od 3 faze
PLANIRANJE
-odabir najboljeg mjesta održavanja
-inspekcija odredišta
-ugovaranje smještaja, cateringa i slično
-izrada i upravljanje web stranicom događaja
-izrada vizualnog identiteta
-planiranje prihoda i rashoda
-briga oko budžeta
-odgovorno financijsko upravljanje
-komunikacija s dobavljačima
-kontaktiranje i koordiniranje sudionika
-prijevoz do odredišta
-izrada društvenog programa
IZVEDBA
-podrška na mjestu događanja
-registracija sudionika
-podjela kongresnih materijala i akreditacija
-briga o izlagačima i sponzorima
-koordinacija s dobavljačima i hotelom
-briga oko cateringa
-koordinacija transfera i ostalih aktivnosti.
OBRAČUN I ANALIZA
Obračun usluga i izrada finalnog financijskog izvještaja.
Poslovna putovanja
Kao korporativna turistička agencija/agencija za poslovna putovanja, O Tours PCO je 100% usredotočen na pružanje najkvalitetnije usluge i podrške poslovnim putnicima.
Kao profesionalni kongresni organizator želimo i dalje nastaviti uspješnu tradiciju u organizaciju kongresa, seminara, konferencija, sastanaka i drugih društvenih događanja u Hrvatskoj i inozemstvu.
MISIJA
Pružiti svakom klijentu izvrstan i efikasan tim koji će napraviti, ponuditi i realizirati jedinstveni program i organizacijsko rješenje za bilo koju vrstu događaja ili poslovnog putovanja. Naša misija obuhvaća i pružanje vrhunske usluge uz naglasak na štednju, a naš team s vama je od pripreme do realizacije na samom mjestu događanja.